Usluga PDR
PDR (Paintless dent repair – popravak udubljenja bez lakiranja) tehniku je izumio Oscar Flaig u veljači 1960. godine u New Yorku kao zaposlenik Mercedesa. Nekoliko godina kasnije (1972.) tehnika PDR je predstavljena u Argentini, nakon toga 1978. u Australiji, 1986. u Sjevernoj Americi i 1994. godine u Meksiku.
PDR opisuje metodu uklanjanja udubljenja s automobila. Ta metoda pokriva širi spektar oštećenja koji može biti popravljen bez lakiranja. Može se primjenjivati na limenim i aluminijskim dijelovima karoserije automobila i spremnika goriva na motociklima. Najčešće korištenje PDR tehnike koristi se kod oštećenja od tuče, udaraca vrata o vrata, te većih i manjih udubljenja nastalih drugim čimbenicima. Uspješnost popravka PDR tehnikom ovisi i o samoj fleksibilnosti lakirane površine, rastegnuću oštećenja i strukturi metala.
PDR tehnikom je moguće popraviti i veća oštećenja ukoliko nije došlo do pucanja laka na oštećenom području.
U slučaju kada je oštećeni dio karoserije više puta tretiran lakiranjem, može doći do pucanja iste. Kao rješenje može se napraviti priprema oštećenog dijela za lakiranje.
Popravak se vrši tako da se oštećenim dijelovima pristupa nakon demontaže obloge s unutarnje strane vozila. Oštećenja se popravljaju laganim pritiscima sistemom poluge. Ukoliko se ne može pristupiti oštećenju s unutarnje strane, koristi se posebno ljepilo i izvlakači te se pomoću njih popravak vrši s vanjske strane oštećenja. Kod popravka koristi se posebna led rasvjeta koja omogućava precizno detektiranje oštećenja i savršenstvo kod popravka, što znači da će vozilo bez novog lakiranja biti vraćeno u prvobitno stanje.
Vremenski period popravka vozila ovisi o stupnju oštećenja. Za manja oštećenja popravak je gotov za nekoliko sati dok je kod većih šteta (ukoliko se radi o oštećenju od tuče) potrebno od jednog do tri dana.